The Copy Book

In 1995 bracht D&AD een boek uit over de kunst van copywriting: The Copy Book. Het boek groeide uit tot de bijbel van de reclamewereld. D&AD en uitgever TASCHEN hebben nu hun krachten gebundeld en een geheel vernieuwde editie uitgebracht.  

Krachtpatsers
Deze nieuwe uitgave toont werk van 48 topschrijvers onder wie krachtpatsers als David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes. De Engelse taal lijkt zich nog altijd het beste te lenen voor baanbrekend copywerk.

A must have
Een inspirerend boek als je op zoek bent naar verbluffend heldere, overtuigende en intelligente teksten. Vol ironie.

Of zoals Taschen zelf zegt:
"This is not simply a "must have" book for people in advertising and marketing, it is also a "should have" book for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person." 

Ren naar de winkel en koester het.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten